czwartek, 12 marca 2015

BĘDZIĘ LEPIEJ

Zastanawiam się kiedy znów w moim życiu będzie tak jak chce...! Do cholery z min.! Po co mi ono skoro ciągle kopie mnie po dupie.!
- Może po to abym była coraz silniejsza..?
Może...?


Znów jest źle, mój chłopak zastanawia się czy nasz związek ma sens... Nie mam z nim żadnego kontaktu, w sobotę spotkałam go przez przypadek ale nie chciał ze mna rozmawiać... Już tydzień nic nie pisze, nawet na dzień kobiet nie złożył mi życzeń. W zasadzie to nawet nie wiem czy nadal jesteśmy razem. W głębi serca mam nadzieje, że jeszcze się ułoży, a jeśli nie to oznaczać to będzie, że 8miesięcy temu popełniłam błąd zrywając z wtedy jeszcze z obecnym chłopakiem który w ogień by za mną wskoczył, tylko po to aby być z tym który po 8miesiącach ma wątpliwości.
Strasznie mnie to boli, ale już nie będę przez niego płakać, już nie mam na to sił. Jednak dzięki niemu znów nauczyłam się odreagowywać po przez ćwiczenia.
Postanowiłam schudnąć za pomocą skakania na skakance. Mam nadzieje, że mi się uda. Do tego ograniczenie kalorii i będzie fit :D
Wiem, że nie mogę się użalać nad sobą tylko tu trzeba działać, podjąć radykalne zmiany - a on niech żałuje kogo stracił... Albo chce stracić jeśli nadal nie będzie wiedział czego chce od życia.
Tak czy siak trzeba działać.!
                 
 
 
 
 
Dzisiejszy bilans:
musli z jogurtem naturalnym
pierś kurczaka z marchewką
3małe rogalik (domowej roboty)
 

Jeszcze nie liczę kalorii, pilnuję aby nie przekraczać 1000, na razie to mi wystarcza ;)
 
 
 
 
 
 



2 komentarze:

  1. hej kochanie :( mam nadzieję ze tb i twojemu chłopakowi się ułoży :*
    poza tym śliczny bilans i trzymam kciuki :)
    Annie xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh... Mam nadzieję że Ci się uda wszystko z chłopakiem.
    Powodzenia na diecie, może ja też kupię skakankę, to strasznie męczy! ;)
    1000 kcal to dobrze, ważne żeby nie jeść za mało, bo inaczej efekt jojo gwarantowany ;c
    Trzymam kciuki!
    Powodzenia!
    Fraise <3

    OdpowiedzUsuń