sobota, 28 marca 2015

AZIZAMI

Cześć moje kochane. U mnie chyba jest trochę lepiej, dużo brakuje mi jeszcze do szczęścia ale powoli wychodzę na prostą.
W czwartek zdałam egzamin teoretyczny - dziękuję, że trzymałyście kciuki :*
Wczoraj byłam na rozmowie o pracę i uwaga... w poniedziałek idę na dzień próbny ;) i jest to praca na siłowni więc może będę mogła tam ćwiczyć po pracy. Byłoby wspaniale gdyby mi się udało z tą pracą. Mam też drugą ofertę pracy w sklepie, więc na pewno coś wypali, bo przecież nie mogę mieć takiego pecha że nigdzie się nie załapię. Bardzo potrzebuję pracy, bo dzięki temu przestanę może myśleć o D. Muszę znaleźć sobie zajęcie i się ogarnąć i przy tym zacząć chodzić na zajęcia bo dziś znów nie byłam, jutro też nie pójdę ale po świętach już muszę, muszę chodzić bo jak przyjdzie sesja to nie zdam....
Nie potrafię się zmotywować do diety, w ogóle mi to nie idzie. Niby nie jadłam jakoś bardzo dużo ale to nie była dieta taką jaką bym chciała, dlatego stanowczo biorę się za siebie.
Jutro ważenie, aż się boję co pokaże waga. Trzymajcie mocno kciuki i wy też się trzymajcie :*


         




Zagubiłam się,
 Nie mogłam zrozumieć
 co miałam, kim byłam, czułam się bezsilna
  więc daj mi swoją rękę,
daj mi swą miłość,
daj mi to, co nazywasz domem 






8 komentarzy:

  1. Kochana gratuluję zdania egzaminu ! Trzymam kciuki ,żeby w pracy było dobrze. Trzymaj się CHUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za Ciebie i Twoją pracę bardzo mocno!
    Trzymaj się ciepło!
    I gratuluję zdanego egzaminu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zdanego egzaminu!
    Powodzenia w pracy, na pewno którą dostaniesz, oczywiście trzymam kciuki za pracę na siłowni!
    Powodzenia,
    Całusy <3
    Fraise

    OdpowiedzUsuń
  4. odważna jesteś ja bym tam nigdy nie chciała pracować w sklepie czy w siłowni, bym zapadła się pod ziemię ;P
    gratulacje egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za pracę na siłowni :)

    Co do diety i całej reszty jak sobie wszystko poukładasz to będzie łatwiej. Stabilizacja przy tym jest bardzo ważna, sama wiem to po sobie.

    Trzymaj się lekko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :D Na pewno Ci się uda z pracą i dietą.Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pewna, że świetnie Ci pójdzie i z pracą i z dietą :) Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Praca na siłowni? Marzenie.. Ja to bym najchętniej w cale nie opuszczała tego budynku hehe :D Powiedz jak Ci idzie miśku? Ślę buziaczki *Black Melody*

    OdpowiedzUsuń