sobota, 1 marca 2014

NOWA DIETA

Od dziś jestem na diecie dukana o której już wspomniałam we wcześniejszych postach. Akurat dziś nowy miesiąc a wiec nowa i dieta. Koniec z obsesyjnym liczeniem kalorii. Musi mi się udać, muszę schudną i bardzo w to wierzę, że mi się uda - nawet nie biorę innej opcji pod uwagę. SCHUDNĘ I KONIEC KROPKA.
Choć, wiem że będzie ciężko. Ale przecież przechodziłam gorsze diety i wytrzymywałam wiec na Dukanie też wytrzymam, prawda.?
Jeśli chcecie to nadal mogę pisać w postach moje bilanse, bo o efektach będę pisać na pewno. ;)







4 komentarze:

  1. trzymam mocno kciuki :) ciekawa jestem jak będziesz sie czuła na tej diecie, uważaj na zdrowie. Uda sie koniec i kropka u mnie też !!! Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki. Będzie dobrze. Trzymaj się cieplutko!

    http://odnalezc-harmonie.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę. Wierzę w Ciebie! Tak,pisz bilanse może coś podpatrzę u Ciebie.
    Dopiero zaczynam.Mogłabys wpaść,coś skomentować? Powodzenis!
    http://proanamyfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń