czwartek, 27 lutego 2014

DIETA CUD- WODA I MIÓD

Od kilku dni ciągle szukam diety cud.! Ale dziś stwierdziłam, że taka nie istnieje bo prawie po każdej takiej diecie będzie efekt jo-jo. Myślałam, że przejdę na baletnice- pewnie bym wytrzymała ale po jej zakończeniu znając siebie rzuciłabym się na jedzenie i po 10 dniach wyrzeczeń nadrobiłabym stracone kalorie/kilogramy w jeden dzień. Zastanawiam się nad dietą Dukana i chyba spróbuje, może i długo trwa ale czas i tak upływa, wiec nic nie mam do stracenia a mogę tylko zyskać (stracić parę kilo) :)

Dziś tłusty czwartek i trochę odpuściłam
Bilans :
3pączki z dżemem [900]
kawałek kurczaka [100]
razem : [1000]
Pączki jadam raz do roku (tylko w tłuste czwartki) wiec dlatego sobie pozwoliłam.
 

 Bilans za wczoraj:
3łyżki zupy [30]
widelec ryżu [10]
razem : [40]











4 komentarze:

  1. bardzo dobre bilanse mimo pączków, bo tłusty czwartek to tłusty czwartek wiadomo, że nie jesz ich codziennie. no i powodzenia w nowej diecie motylku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja co prawda zjadłam jednego pączka, ale za to nadrobiłam cukierkami od taty:(
    a miało być bez słodyczy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. wczorajszy bilans niesamowity
    jeśli chodzi o pączki, to dobrze że raz do roku pozwalasz sobie na nie- każdemu przydaje się taki dzień :)
    powodzenia na nowej dietce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka na Dukanie sporo schudła, a baletnicę zostaw w spokoju. To gówno, nie dieta.

    OdpowiedzUsuń