niedziela, 4 stycznia 2015

ZNÓW POCZĄTEK

Znów się tu znalazłam, znów ana się o mnie upomina. Weszła do mojej głowy na nowo, siedzi i plącze mi myśli, wciąż przypominając o celu który kiedyś odrzuciła. Tak, odrzuciłam go, i zapomniałam o odchudzaniu ale wraz z nowym rokiem on wrócił. Mój cel, moja ana.
Tyle czasu nie pisałam, a przecież tak dużo się zmieniło tyle rzeczy się wydarzyło. Nie wiem czy jeszcze którakolwiek z was tu zajrzy ale mam taką cichą nadzieje, że mój post zostanie przez was przeczytany i znów dacie mi siłe do wali.

Nie wiem jak zacząć, jaka dieta, ile kalorii.... Kompletnie się pogubiłam.
Wiem jedno. Teraz wygram.!
Od 3miesięcy mieszkam w Krakowie, wyprowadziłam się od rodziców i sama się utrzymuje wiec jedno jest pewne. Zero kontroli, jestem wolna mogę robić co chce. Tylko martwi mnie jedna rzecz, a mianowicie to, że za kilka miesięcy pewnie znów przeprowadzę się do domu, więc na osiągnięcie celu nie mam zbyt wiele czasu.
 
 
Dlatego proszę pomóżcie mi, wspierajmy się. Zauważyłam też, że jest dużo nowych motylków których nie znam, więc dodajcie mnie do obserwowanych. A co do tych których znam, i które pozostały, jest nas tylko garstka ale postarajmy się stworzyć tą atmosferę która gościła tu dawniej, kiedy walczyłam razem z wami. Wierze, że nadchodzi czas kiedy znów będzie dobrze, kiedy będziemy pisać o swoich postępach a kiedy jedna z nas upadnie my pomożemy się wstać i lecieć dalej w stronę wyznaczonego celu.
Powodzenie i trzymajmy się razem.
Na nowo: I will be skinny <3
 
 



 
  

3 komentarze:

  1. Kochana jestem z tobą <333
    Walczymy! ;D ;**
    Trzymaj się kruszynko <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana teraz musi się wszystko ułożyć i wierzę w to mocno, że dużo schudniesz ;))
    Kilka miesięcy, życia bez rodziców na własną rękę, bez kontroli- idealny czas, żeby gubić wagę <3
    Będę wpadać codziennie i sprawdzać jak tam sobie radzisz.
    A atmosfera uwierz mi, że jest tutaj taka jak kiedyś, a może nawet trochę lepsza, tylko musisz się w nią wdrożyć.
    Powodzenia *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków?!
    Nowy początek?!
    Spotkajmy się, hm? ;)
    http://zyjac-chwila-realizujac-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń